"גל סיפר לי כי היועץ מכיר אותו מקריאה בעיתון בלבד" • האזינו

דוד לזר No Comments on "גל סיפר לי כי היועץ מכיר אותו מקריאה בעיתון בלבד" • האזינו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר התראיין ח"כ אלוף במיל' אייל בן ראובן ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' והתייחס להסרת מועמדותו של תא"ל במיל' גל הירש – על ידי השר לביטחון פנים גלעד ארדן.

"בהחלט חבל שהוא לא מונה. איש ראוי, איש ערכי מאד", אמר בן ראובן הבוקר, "הוא עשה שינויים גדולים בארגונים שאותם הוביל. מה שקרה פה זה מארג של כוחות שהתנפלו על הסיפור הזה שכלל יח"צנים, מפ"כלים ואנשי משטרה ואלופים במילואים, לא יודע אם זה מאורגן או לא. אני מקווה שלא".

"המערכה הזו מביאה אנשים בכירים לשאול את עצמם אם הם היו מוכנים ללכת לדבר הזה, כשרואים מה המערות מפעילות כדי להשחיר אותך, זה מעלה שאלות קשות. יש פה שר וראש ממשלה שנכנעו לכך שלא מצאו דבר, למיטב ידעתי, אז הם הלכו למוטיב הזמן, אין לדעת כמה זמן זה יקח".

בן ראובן תקף את היועץ המשפטי ואמר כי "אני יכול להגיד לך שהיועץ המשפטי, עד היום, מכיר את גל מהעיתון. אתה מבין מה אני אומר, הוא מכיר את גל מהעיתון, הוא לא יודע מי זה בכלל. היועץ המשפטי קיבל משימה לבדוק דברים אבל לא מסוגל לתחום זאת בזמן סביר ואומר מי יודע כמה זמן זה יקח. אני דיברתי אתמול בערב עם גל הירש, ואחד הנתונים שקיבלתי ממנו הוא שהוא (היועץ המשפטי) לא מכיר אותו בכלל. הייתה פגישה שנועדה להיום. הוא תכנן לפגוש אותו פעם ראשונה היום, לשעה. כשאני מזכיר לך שהיועץ המשפטי דיבר על זה בעבר".

ח"כ בן ראובן הוסיף כי "אני חושב שגלעד ארדן נכנס לסיטואציה כשירושלים בוערת והיועץ לא יודע להגיד כמה זמן זה יקח, זו שערוריה בפני עצמה ואז אתה אומר לעצמך, אתה מסכים לקבל על עצמך תפקיד ואתה צפוי למערכת שמובלת ע"י מערכות אחרות בלי מוגבלות של זמן".

כחבר, מה גל מרגיש בעקבות הסאגה סביבו?. "גל איש חזק מאד ולכן הוא לא נשבר בשום אופן.כל השיח היה שיח כואב על המערכת הזו שהתגבשה להכפיש אותך עד אפר וכל עוולותיך היא שהסכמת להיות מפכ"ל. מצד שני אמרתי לגל והוא קיבלת את זה שלא זורקי את המפתחות. אני חושב שהוא ראוי לתפקיד בכיר במערכת הציבורית ואני חושב שראשי המערכות יודעים את זה. אם הייתי יכול להציע משהו לסיכום הדבר הזה שהמדינה תעשה חשבון נפש על הדבר הזה".

האם מישהו מסוים עומד מאחורי זה? "לא יודע ולא רוצה להגיד שמישהו ארגן את זה, ומישהו מסוים עומד מאחורי זה, אבל זה החלט נראה לא טוב. אני לא מתכוון להשחיר את פני המערכת המשפטית, כי היא החשובה ביותר במדינת ישראל והיא צריכה לשמור עלינו, אבל אני חושב שקצת נחצו גבולות וראוי לתקן", אמר בן ראובן הבוקר ב'קול חי'.

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות